ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Sunday 30 October 2011

0
Komen

Alhamdullilah.,

Assalammuailaikum..,
Hye semua..,mesti kowg tertnye2 kehilangan cik siti kan..?? ''xtnye??'' 'urrmm..,de aku kesah klu kowg xt'tanye2..,hahahha'.,oke.,aku sjew nak open story..,setelah beberapa lama aku meninggalkan blog nei.,so.,hari nei aku nak start blek ler karangan kehidupan aku.,hahahha..,aku nak start time aku blek ke kampung.,sampai ler aku kembali kew KL kembali.,uhuhuh..,banyak pengajaran nyer.,supaya hari akan datang.,benda yang berlaku dlm minggu nei.,xkan berlaku lagi.,oke.,

25/10/2011 <dr KL ke T.I>
Hari nei aku akan bercuti di kampung.,maklum ler.,aku nei mengalahkan orang yang berkerja.,susah benor nak dapat cuti yang panjang cam nei..,hihih..,aku akan kembali kew KL pd 30/10/2011.,hahha.,dah ler aku kene kejor tiket.,yela.,tiket aku pukul 4.,p2 bas RAPIDKL U88 yang aku naek nei.,aduhaiii..,lambat bebenor.,cam siput..,aduhhhhh..,megelabah aku dibuat nyer.,aduhai..,aku terpaksa bik cara laen untuk sampai sebelum pukul 4.,sebab jam aku dah nak dekat pukul 3 dah.,jalan pun leh tahan jem nyer.,so.,aku pew lagi..,sangup kerugian 'RM1' daripada aku terlepas bas blek kampung.,so.,aku pew lagi.,terjun ler dari bas tu bila bas tu b'enti kat LRT Asia Jaya <kowg gat aku terjun waktu bas gerak eak.,?? haha"> so.,ngan langkah seribu nyer.,aku kne kejor ler beli tiket LRT lak.,selamat ler xramai owg.,tapi bila sampai jew kat masjid jamek.,aduhai..,sedih nyer.,barisan panjang ler pulak!! jam dah pkul 3 lbeh nei.,aduhaiiii..,masak aku!! tapi keajaiban berlaku.,kaunter ke-2 di buka..,waahhhhh!! alhamdullilah..,aku pew lagi.,rempuh ler owg yang ada.,hari nei aku jadi owg yang mementingkan diri jap..,aduhhh..,pusing..,pusing..,tapi alhamdulillah ler.,aku sampai gak akhirnyer.,selamat ler bas xjalan lagi.,time aku sampai kat puduraya tu.,bas yang patut aku naeki dah sampai.,alhamdullilah.,sempat gak aku terjah bas tu.,hihihi..,xperlu aku tggu lama..,



uurmmm..,oke ler kowg..,aku kat kedai makan nei.,kedai nei pun cam nak tutup.,so.,jap lagi kat blek.,klu aku rajin nak mengarang lagi.,aku akan ceritakan story yang seterus nyer oke.,!! daaaa...,


Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment