ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Friday 21 October 2011

0
Komen

Maaf kan saya.,*_*

Assalammuailaikum semua..,

Pew kber semua..,ary nei cik siti sedih sikit.,sebab hati nei tercuit dengan masalah yang berlaku terhadap kekasih hati cik siti.,*_* 
urrmmm..,cik siti pun tumpang sedih juga atas pew yang berlaku pada en.izat n the group..,serta cik siti nak mintak maaf juga kat group en.izat klu cik siti ada kacau perjalanan untuk siapkan projek kowg..,
tapi kat cne gak aku nak bagitau kat kowg.,
kegagalan yang berlaku adalah disebabkan kowg gak..,sowi to say ler..,yang kowg 2 'bodoh' sangat pegi kantoi kan projek kowg tu pew hal.!!! padahal segala nyer berjalan ngan lancar.,gat aq xtau pew2 kew??? aq ikot segala perkembangan kowg tau!! aq tau stage n stage projek kowg..,segala nyer dah en.izat crte kan.,gat kami couple juz sjew2 kew?? sowi ler..,kami tau pew yang harus kami lakukan..,ye!! memang kami bercinta.,tapi pelajaran kami x penah lupa tau!! sebab kami tau.,ngan pelajaran ler dapat menentukan masa depan kami nati.,so.,kowg xperlu lew nak salahkan pakwe aq 100%.,atas pew yang berlaku.,please ler nilai blek pew yang kowg lakukan selama nei.,dari start lecture kowg bagi projek tu.,sampai ler projek tu siap..n dibentangkan.,then..,sampai ler projek kowg nei kantoi ngan panel.,semua aku tau jalan crte nyer.,!! kowg xperlu nak tuding jari kat pakwe aq.,patut nyer kowg tuding jari kat diri kowg sendiri.,bila cyunk aq ajak berkumpul..,untuk wat discussion..,semua wat indah.,x indah jew..,wat kepala sendiri.,ada yang nak datang.,datang..,yang datang lak.,leh lak lencong kan niat asal kew niat buruk.!! so cam ne projek yang sample nei kowg nak handle.,blum lagi projek besar.,pastu..,elok2 projek tu dah siap.,bleh lak ada yang 'terlebih pandai' g kantoi kan diri sendri.,kali2 kalau dah rasa diri tu pandai sangat..,!!JANGAN LER LANTIK PAKWE AQ JADI LEADER!!! lantik ler diri ko tu sendiri..,dah leader beri arahan tu..,follow ler arahan leader.,yang ler 'bodoh sombong' sangat!! and pasal kowg cakap cyunk aq selalu turun KL tu..,!!ye!! memang dye selalu turun KL dalam sem ne.,tapi kowg penah tau kew pew yang dye wat kat cne?? xmesti nyer dye datang KL disebabkan aku.,aq leh bilang bapa kali cyung aku datang KL jumpa aku.,tapi cyunk aku datang KL di sebabkan benda laen.,kadang2 mak ayah nyer suruh hantar adik nyer yang kat matrik tu blek campus.,ada hal keluarga kat sini.,sebab nak cari barang projek.,tu jew.,masa untuk aku pun limit sangat.,sampai kadang2 aku terasa hati and merajuk.,tapi aku rawat hati aku sendiri sebab aku tau knpe n m'gapa dye busy..,banyak benda yang dye kne handle kan.,tapi dye xpenah lupa pada study dye..,terutama nyer pada projek nyer..,kadang2 cyunk aku terpaksa curi ckit waktu untuk aku..,tapi xlama.,hanye dalam 2/3 jam je..,2 pun dah ckup bagi aku.,
kadang2 dye xdatang kelas bukan nyer dye sjew2..,tapi keadaan dye yang x menentu.,kadang2 kesihatan dye xm'gizinkan dye g kelas..,kadang2 hal keluarga yang xdapat dielakkan..,bukan nyer 100% disebabkan aku.,aku sentiasa jaga jadual dye.,aku xpenah miss walau sedetik pun tentang jadual nyer.,walaupun kelas aku start lambat..,tapi demi cyunk aku.,aku sangup bgun early morning demi nak gerak dye g kelas..,tapi kalau dye xsihat.,xkan aq nak paksa dye g kelas lak?? kalau pew2 berlaku kat atas diri dye.,kowg nak tanggung kew.??? so..,kalau cakap2.,jangan ikot sedap mulut ko jew nak lepas kan butiran tu.,gunakan otak yang 'cerdik' tu untuk fikir!!!
oke ler.,cukup ler campai cne..,aku doakan.,projek yang masih dalam siasatan para panel tu..,memberi peluang yang cerah buat cyunk aku..,hope projek tu lepas ngan jaya nyer..,insyallah.,Amin..,to my cyung..,kuatkan hati cyung untuk tabah dalam ujian nei.,syg yakin.,hasil nyer memuaskan.,berdoa ler banyak2 eak..,walau apa pun.,syg tetap disisi cyg..,i luv u so much.,



Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment