ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Saturday 22 October 2011

0
Komen

Apa ler nak jadi .,

Haahh..,malam nei cik siti nak wat entry pasal keadaan umah yang cik siti duduki..,ntah ler.,aku pun xtau nak wat cam nei kat umah nei.,maklum ler.,duduk dengan senior kata kan..,so..,ktew nei yang junior,xleh buka mulut untuk mengeluarkan pendapat..bila ktew kata kan perkara yang benar.,mereka kata ktew nei memandai je..,uurrrmmm.,ntah ler.,xtau aku nak cerita cam nei.,*_*.,kat bawah nei aku snap kan beberapa pic yang telah aku bik..,keadaan sebelum tu adalah pic semasa rumah yang aku duduki nei digunakan oleh mereka untuk buat jamuan..,tetapi selepas itu..,keadaan umah kembali kepada keadaan selepas tu.,uurrmmm..,ntah ler,bila ler umah nei akan betul2 bebas daripada keadaan yang m'yakitkan mata tersebut..,



kalau ikot pernilaian aku.,aku suka keadaan 'sebelum' itu..,sebab.,kemas n sedap mata memandang.,berbanding ngan keadaan 'seleps'..,sebab pemikiran aku jadi sesak..,sesesak penafasan aku..,uurrmmm..,oke ler..,kowg nilai..,nilai kan ler sendiri..,okee...daaaa..,


Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment