ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Wednesday 19 October 2011

0
Komen

Happy nyer hatiku ini

Assalammuailaikum..,
Wahhh..,epy nyer hati nei.,maklum ler nak jumpa buah hati kata kan..Hahahha..,oke.,sebenor nyer xde pew sangat.,aq juz nak share kan something ngan kowg.,macam kebiasaan.,aku akan masak kan makanan buat cyunk aku.so.,menu nyer kali nei.,aku nak wat kan utk dye nasi ayam..,wahhhh..,sedap nyerrr..,

Nyammm..,nyammmm...
Sedap nyer.,hihihi..,pew2 komen nyer kne tggu ler dari juri yang profesion..,hihihi.,xsabar nyer nak menati kedatangan nyer..,I miss u cyunk..,^_^ oke ler.,aku nak g siap2 nei.,xmau dye tunggu lama.,cian dye kepenatan..,oke ler.,daaaaaaaaa...,


Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment