ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Sunday 23 October 2011

2
Komen

Tiket bas lorhh..,

Assalammuailaikum puteri/putera cemua..,hihih.,pew khber??sihat x..??? haahhhh dah sedia kew nak read entry cik siti  nei..?? hari nei aku nak masuk entry tentang 'tiket bas'.!! mesti kowg tertnye2 npew kan.?? pasal aku x dapat tiket kew??? hihihi..,hahhaha..,semua itu xbenor belaka..,sebab nyer.,aku berjaya mendapat kan 2 tiket bas..,hahahhahha *tamat nyer* hihihi..,ofcoz ler.,rindu punyer pasal kat parent..,2 yang pantang cikit de cuti.,hihihi.,


 Tiket first bertarikh : 25/10/2011 pada jam 4pm dari KL ke T.I.,(Hentian pudu - Hentian bndr bru t.i) berharga RM 14.10..,then second tiket lak.,bertarikh 4/11/2011 pada jam 8.30 dari KL ke Ipoh.,(Hentian puduraya - Hentian medan gopeng) berharga RM 17.30.,hehheheh..,uuhhh..,dahsyat nyer..,hihihi.., tiket first tu sebab nyer dapat cuti sempena deepavali..,then,yang second lak sebab raya aidiladha..,so.,aku nak sambut raya ngan parent aku.,xsangup nak sambut sowg2 cam tahun lepas..,sebab tu ler aku sanggup mengeluarkan duit yang banyak semata2 nak blek..,tu baru tiket bas..,belum lagi tolak ngan tambang LRT(RM 2),menoral(RM1.20) @ rapid KL(RM 3/1.90).,belum lagi tolak  ngan beli makanan ringan nyer.,hehhe.,Tadi jew aku dah abis lbeh kurang RM 48.30..,nei pengiraan dari aku pegi sampai ler balek..,
* pembelajaan time pegi
   Roti/air                          = RM 3.60
   Tambang bas rapid KL  = RM 3
   Tiket bas 2                     = RM 31.40
* pembelajaan time balik
   LRT                        = RM 2
   Bas rapid KL          = RM1.90
   Makan lunch/dinner = RM 6.40 (nei pun mkan dah lewat)
Kowg bayangkan ler..,tu pun selamat xde KFC..,klu x.,melayang ler RM 10..,hehehe..,aku g kew plaza rakyat ngan mber aku ler.,pew lagi.,hihi..,sapa lagi kalau bukan pemilik blog sugar salt sour story(Cik sharifatul Aida Mansor ktew) ^_^ ,sempat juga ler kami menjamu mata kat 'petaling street' & 'masjid jamek'..g jalan kaki.,save money..,hihi.,
oke ler dahh lewat nei..,nak tetow..,daaaaa..,luv u all.., <3
 
    created by :

Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

2 comments:

  1. mak aiiii......murahnye roti dgn air tu..hehehe..roti canai ke roti ape nie?

    ReplyDelete
  2. hahahah..,roti sosej + oligo ler..,biasa ler KL kan idup ngan duit jew..,2 yang sentiasa pokai tu.,

    ReplyDelete