ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Thursday 20 October 2011

0
Komen

Alahai receiver..,

Assalammuailaikum..,hye.,selamat petang semua..,sihat x ary nei?? hope kowg sihat2 jew ler eak..,oke.,ary nei dengan senang hati nyer.,cik siti nak story tentang perkara JAHAT yang telah aku lakukan bersama dengan mber aku time practical pagi tadi..,hahahhahaha..,hari nei adalah giliran mber aku ambik equiment..,so.,disebabkan group kami nei hanye de 5 orang puteri je.,so,aku menawarkan ler diri untuk teman mber aku nei bik equiment..,time ambik tu.,xde masalah pe..,Masalah nyer start time kami nak mulakan procedure..,aaarrrggghhh...,receiver missing ler lakk..,aduhhh..,alahaii..,cik siti nei..,receiver tu binatang pew??hihihi..,alaaaa...,'Yellow Beg'?Clinical Waste Bag.??..,cam nei bentuk nyer cik siti oooiii..,hihihi..,mai cik siti show kan kat kowg
Haaahhhhh..,nei ler 'binatang' nyer..,hihihi..,benda ini kami gunakan untuk letak barang yang telah digunakan..,barang yang dah touch patient body..,soo..,walaupun hanye posting kat kolej..,procedure yang dilakukan must like hospital style.,so.,time wat procedure.,perasan ler de equipment yang x cukup..,pehhh!!! pew lagi hentam jew ler..,wat jela procedure.,then time nak pulang barang nei ler kisah 'KEJAHATAN' berlaku..,hihihihihi..,aq ngan mber aku nei.,g ler bik list barang yang kami wat time bik barang.,p2 kan..,kami toyoh ler quantiti barang yang kami bik tu ngan pen..,hahhahahahha...,xnak kne marah kata kan..,sangup tu wat benda cam tu..,hihihi..,'menipu sebentar' hihi..,sowi eakk miss..,xsengaja nak tipu..,'terpaksa' tipu..,hihihi..,
oke ler kowg..,see u nite..,nak prepare myself utk tgok movie soffi at tv3..,hihihi..,oke..ddaaaaaaaaaaaa


Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment