ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Thursday 27 October 2011

0
Komen

Aduhai..,abah..,

Assalammuailaikum semua..,

Rindu xkat cik siti.,hehehe.,sekarang nei cik siti selamat berada kat kampung halaman.,wahhhh!!! best nyer rasa hati nei.,hihi.,maklum ler dapat gak melepaskan rindu kat mak abah aku.,hihi.,suka sangat tau!! oke ler.,mesti kowg pelik kan tengok tajuk entry aku nei kan?? hahhh..,aku bukan nyer pew.,kadang2 bila aku tengok cara ayah aku bawak kereta.,kecut usus kecil aku nei..,mane xnyer.,ayah aku bawak kereta mengalahkan 'owg muda' bawak kereta..,maen terjah jew.,kadang2 aku risau keselamatan mereka.,uurrmmm


Ntah ler.,aku nei sebagai anak.,xleh sangat nek menegur.,takut hati kecil ayah aku terasa lak.,maklum ler.,ayah aku dah berusia.,owg yang dah berusia nei.,banyak benda yang perlu dijaga tau.,uurrmmm..,macam tadi.,aku ikot ayah aku g teluk intan bcoz ayah de electrotrpy kat hospital..,so,sjew nak ikut..,kisah nyer time blek ler..,aduhai...,niat hati aku nak melelapkan mata.,tapi xjadi bila tengok cara ayah aku memandu.,aduhhh..,kecut usus kecil aku..,urrmm..,oke ler kowg.,xleh lama nak on9.,maklum ler kat cc.,makin lama kat cne.,makin bnyk ler pt yang kuar..,oke..,ddaaaaaaaaaaaa

Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment