ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Tuesday 1 November 2011

0
Komen

Alhamdullilah.,

Assalammuailaikum.,
Hye kowg.,pew khber ary nei?? hahh..,ary nei aku nak continue story aku yang tergantung tu.,sowi ler eak wat kowg t'tggu-tggu eak..,maklum ler.,semalam gat kan nak sambung blek crte nei.,tapi tiba2 mata nei ngantok gler.,!! soo.,,terpadam ler niat tersebut.,uuurrrmmmm.., oke ler.,aku xmau m'bebal lama2.,aku start story now.,!!

25/10/2011.,
oke..,ary tu aku story sampai aku dapat naek bas yang sepatut nyer aku naek.,hari nei aku story lak bila aku dah sampai kat 'TELUK INTAN' oke.,aku geram benor ler.,aku dah ler nak t'cicir..,leh lak dye wat banyak tempat persinggahan..,aduhaaiiii..,sabar jew ler.,!! aku selamat sampai kat perak pada pukul 7 malam.,then.,time tu.,hujan lebat gler ler.,dah ler ayah aku xleh bawak kerta time hujan n malam..,soo.,nak xnak..,ayah aku redah gak ler 'kelebatan' hujan <jgn gne bahasa yg salah nei!!>.,aku nak drive.,ayah aku xpercaya lagi atas pemanduan aku.,harap jew aku nei de lesen.,tapi juz wat simpanan semata2 *_* cdy nyer!!.,uurrmm..,hujan lebat s'lebat yg bleh.,aku wisau gler.,yelaa.,mne aku xrisau.,hujan lebat sampai xnampak jalan.,so.,kadang2 ayah aku drive ketengah.,! ketepi ler..,hihih.,tapi akhir nyer aku n parent aku selamat gak sampai kat umah.,
~Hujan Lebat.!!~

*26 - 29/10/2011.,*
aku dok lepak jew kat umah.,juz 27/10/2011 tu ada ler kuar jap.,g Teluk Intan.,sebab ayah aku nak cari barang.,hihi.,aku lak juz nak beli tiket balek KL jew.,tapi pening gak aku tiket nei.,cepat benor abis nyer.,ary nei baru ary khmis..,tapi tiket nyer awal benor abis nyer.,isshhh.,!! ishh!!
~Tiket Sold Out~

30/10/2011.,
Alaaaaaaaaaaa..,cuti aku dah abis dah.,hari nei aku blek KL.,tiket aku pkul 2.45pm.,bas 'Sepakat Linear' uhuhuh..,pelik kan??? hahahahaha.,xkesah ler.,asal kan aku selamat sampai.,then.,yang penting..,selesa.,hahhahah..,hari nei bas yang aku naek nei xde ler problem pew2.,juz jalan kat KL nei.,biasa ler.,sesak nyer.,tu yang bas lambat ckit sampai.,then.,ciap dye b'enti utk g toilet lagi..,hihih..,ckew!!ckew!!.,sampai jew kat pudu.,aku gat nak terus bik LRT.,sbb xmau sampai kolej lewat sangat.,tapi..,aduhhhh..,aku lak tercanggak2 nak cari menoral nyer..,hahhahhaha..,selamat ler aku xnaek MENORAL yang menuju ke sri petaling.,hihihi..,tapi akhir nyer aku dapat gak naek menoral yang menuju kew masjid jamek.,hihihi.,aku naek MENORAL SENTUL TIMUR.,sampai jew masjid jamek terus g bik LRT ke KELANA JAYA..,kat dalam LRT.,beberapa stesen aku kne berdiri.,sampai ler kew tempat yang aku tuju.,'ASIA JAYA' aduhaiii..,penat nyer..,sampai jew ASIA JAYA.,aku bik lak bas rapidKL U88.,aduuhhh!!! kene diri lagi..,lemah ler lutut aku nei..,uhuhuh.,aku berdiri sampai ler kat kolej.,p2 dari kolej kne jalan kaki untuk sampai hostel aku lak.,!! aduhhh!! LETIH nyer.!! lepas andy2.,aku g kuar.,untuk makan lak.,hihihi.,sambil tu.,leh lak on9.,siap download certa lagi..,hihihihi..,
~LETIH.!!~

oke..,~ THE END ~ hahhahahahha..,best x.!! ~ xbest?? uhuhuh..,de aku kesah??? suka aku ler aku nak story pew.,nei kan blog aku..,hahhahaha..,'' I'M SORY.,!!'' >_<.,hihihi..,ddaaaaaaaaaa...,


Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment