ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Thursday 20 October 2011

0
Komen

Aku Terlanjur.,

Assalammuailaikum..,
hye semua..,tetbe jew malam nei cik siti cam tercuit hati nak masuk kan entry nei..,'Aku Terlanjur!'.,Whattt???? haahhh..,kepada blogger..,jangan salah tafsir lak.,jangan fikir cik siti melakukan benda nei.,cik siti cuma kesian kan mber cik siti yang telah selamat melahirkan bayi nyer sebulan yang lalu..,Hope dye dapat jaga anak tersebut dengan baek..,n hope dengan pew yang berlaku nei.,dapat memberi pengajaran keatas diri nyer and pakwe nyer.,

Bila aku tau pew yang berlaku keatas diri nyer.,aku tertbe sebak jadi nyer.,bila fikirkan harapan mak ayah serta family dye kepada dye kan?? mesti parent nyer mengharap kan sesuatu yang memgembirakan and yang terbaek buat mereka semua kan??? and aku juga dapat bayangkan akan kesedihan and kehancuran hati seorang ibu and ayah yang selama nei berusaha mencari rezeki demi memberi kejayaan and kesenangan masa depan anak nyer kan?? tapi bila dah diberi kebebasan..,dye hanyut begitu jauh sekali.,sehingga dye terlanjur akhir nyer..,uurrmmm.., lulur nyer hati mak ayah dye kan????

Xpew ler..,aku doa kan kamu bahagia dengan husband n ur child.., walaupun kamu xbuat majlis meriah2..,juz akad nikkah jew..,hope kamu bahagia dengan pasangan kamu hingga keakhir hayat kamu and suami kamu..,jangan gaduh2 eak..,kalau ada masalah.,berbincang ler elok2..,kalau kamu de masa.,jangan segan2 memunculkan diri eak..,oke ler..,daaaa

 created by cik siti

Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment