ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Sunday 9 October 2011

0
Komen

TERKILAN..,*_*

Assalammuailaikum..,
Hye semua..,pew khbr eak semua?? klu x sihat tu.,pegi ler klinik tau!! jangan jadi macam aq.,dah tau x sihat bukan nyer nak pergi ke pakar.,boleh lak buat rawatan sendiri..,hahhhh......,jangan fikir yg bukan-bukan lak..,rawatan nei halal dari segi agama tau!!! dah lama rasa nyer aku tak menyibuk kan diri dengan blog aku nei kan??? hahhhhh..,so.,hari nei aq nak menyibuk kan diri sat..,

Uhhuh..,tertiba lak aq terasa kehilangan n rindu yang teramat sangat..,kat something..,uuurrrmmmm...,aku tak tau nak gambar kan cam ne perasaan nei..,yang dapat aku bagitau..,aku rindu sngt2..,benda nei amat penting dalam hidup aku.,pemberian owg yang amat aku sayangi.,n paling berharga sangat2..,uuurrrmmm...,aku tau bertapa susah nyer nak dapat benda nei..,n bertapa susah nyer mak ayah aku tunaikan pemintaan aku nei..,tapi ngan kecuaian yang aku lakukan.,dengan sekelip mata jew benda tu ilang.,n kot2 dah de 'tuan' baru yang memiliki nyer.,(mesti kowg tertanya2 pew benda yg aku merepek kan nei kan???)..,uhuhuhu..,
nei ler benda yang aq merepek kan tadi..,hepon nei pemberian parent aq..,tapi sekarang nei hepon nei dah ilang..,aq betol2 terkilan sebab aq cuai menjaga nyer.,aq bukan nyer xsayang benda nei.,aq sayang sangt..,benda nei penting cam nyawa aku sendiri..,sebab.,aq xpenah buang,campak,trak in @ jual blek benda2 yg diberikan oleh owg yg aku sayang..,benda2 nei amat penting dalam idop aq.,,selain hepon nei.,terdapat gak benda yg amat aku sayang.,n benda nei pengubat kerinduan aku pada si dye..,
nei ler benda yg aku cakap kan tadi..,benda nei akan ku jaga sampai bila2..,aku tau bukan senang dye nak penuhi kehendaku..,macam2 aku mntk kat dye..,Maaf eak cyg klu termintaan syg buat cyg pening kepala..,nei lew pegubat ku..,di kala kami berjauahan..,uurrmmm..,

Okey ler semua..,aq sbnor nyer kurang sihat..,so..,niteeeee semua...,luv u all yg sudi singgah blog ktew nei..,thanx very muchhhhxxxxxxxx


    Created by,

Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment