ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Saturday 22 October 2011

0
Komen

Cutiku diganggu.,*_*I

Assalammuailaikum.,

Wahhhh..,best nyer kan.,ary nei cuti mingguan kan..dapat tidur puas2..,tapi malang nyer bagi aku..,pagi2 buta kena bangun.,then,kne ciap2 g kolej.,*_* sebab nyer hari nei ada practical untuk ganti cuti deepavali nati.,tapi malang nyer.,ramai yang xdatang..xacik betol ler mereka..,xpatut mereka lakukan demikian.,terutama nyer student india.,bcoz.,kerana mereka.,kami terpaksa luangkan masa cuti minggu kami nei demi untuk dapat kan cuti mereka yang mereka inginkan.,tapi...tengok ler apa yang mereka telah lakukan??? xpatut sungguh!!

Aku xkira..,disebabkan hari nei aku dah korban kan masa aku demi nak dapatkan cuti..,so..,aku tetap nak gak cuti yang patut aku dapat tu nati.,aku xkira..,tu cuti untuk aku.,so..,aku nak cuti gak..,uuhh!!! pada yang akan sambut deepavali tu nati..,'epy deepavali' oke er.,daaaa..,



Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment