ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Wednesday 2 November 2011

0
Komen

U'r my friend.??

Assalammuailaikum..,
nite u'r..,kowg dah tido kew.?? uuurrrmmm..,
aku lum tidow lagi.,mata ada gak rasa ngantok.,tapi pemikiran aku lak masih kacau.,
aduuhhh..,aku paling xsuka kalau kene fikir
benda-benda yang xpenting nei.,!! uuhh.!! ntah ler.,fikiran nei TERGANGGU sangat!!
uurrrmmm...., @_@
kenapa ktew perlu de kawan.??? kalau sowg2 xleh kew..??
yela..,aku fedap ler..,asyik.!! asyik.,!! aku jew yang kene beralah..,
mereka sapa untuk aku tunduk kat mereka..,@ nak jaga hati dye.,???
dapat duit kew aku jaga hati dye..??? dapat pangkat/anugerah kew..??? kalau dapat jaga hati dye??
uuhhh!!! aku rasa..,better aku jaga hati PARENT aku..,de gak ganjaran aku dapat.,
xguna aku jaga hati dye.,tapi hati aku nei dye xjaga langsung..,
memang ler sunnat Rasulullah saw ada m'yebut..,
'' jangan juga hati kenalan2 kamu..,'' 
tapi..,xadil bagi aku.,aku yang sentiasa menjaga hati mereka..,
aku xpenah berkata tidak/menolak kehendak mereka selagi kehendak mereka tu xtersasar
dari ajaran agama.,tapi kenapa aku dapat sebalik nyer.,???
ADIL KEW BAGI AKU..,!!??
kadang-kadang.,aku fedap nak berkawan.,tapi aku xmau owg kata aku nei ''sombong''
soo..,lagi pun aku tau.,nak xnak.,ktew harus de kawan.,ecply cam keadaan aku sekarang..,
jauh dari keluarga..,so.,kawan2 adalah yang rapat dalam idup aku sekarang..,
tapii..,aku terasa ngan perlakuan kawan2 aku..,
mudah gler mereka lupakan aku.,bila mereka dah dapat kawan baru.,
tapi.,bila mereka susah.,baru ler cari aku..,
AKU NEI SAPA HAHHH!!! DALAM HIDUP KOWG.,!!
BONEKA KOWG KEW.!! *SIAL LER KOWG*
~$@!*&%$%$@*!!~
Aku nak gak tengok.,berapa lama ko leh tahan ngan mber baru ko tu..,
jangan t dah terkene.!! terhegeh2 dok mengadu dengan aku.,!!! time tu senang jew jawapan aku.,!!
*KAN DYE KAWAN BAEK SEHIDUP SEMATI KO.,!!* 
uuhhh..,!!! cakap xserupa bikin., 
mula2 kutuk..,!! p2 mesra..,then..,??? HANCUR.,!!
LU PIKIR LER SENDIRI..,GUA MALAS NAK BISING
Oke.,sekarang hati aku dah puas..,so.,time aku nak tido.,
so.,hope ko epy ngan member kesayangan ko tu oke.,!! xperlu nak tunjuk2
kemesraan kowg tu..,<go a way>
thanx bcoz ko tunjuk kan kemesraan tersebut.,
aku nak mintak maaf kalau sepanjang aku berkawan ngan aku.,aku buat ko sakit hati/terasa hati..,
sowi bebanyak.,ko pun xpenah nak bagitau..,
kalau perkara remeh.,pandai lak nak gtau..,setakat nak crte PAKWE ko.,bla..bla...,
buang tenaga jew story kat aku.,!!
oke nite..,

*Mane member yang terjumpa/terbaca blog aku nei..,n kalau kene kat batang hidung kowg..,ingat ler..,
''AKU SAKIT HATI GLER DENGAN KO.,!!''



Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment