ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Thursday 10 November 2011

0
Komen

d@t!ng at C@m3roN H!ghL@nd.,

Assalammuailaikum semua..,pew khber?? sihat? hope ur sihat ler eak.,uurrmm..,lama kan aku xsnap pic2 aku dengan si dye kat dalam blog nei kan?? so.,ary nei dengan ringan tangan nyer.,aku nak ler masuk kan cikit pic kebahagiaan kami kat dalam nei..,pic nei aku snap pada 5/11/2011,sabtu at cameron highland..,jauh nyer kami dating!! so k ler hahahha..,sjew wat perubahan angin.,kebetulan lak aku turun kat ipoh.,hihik.,okey.,nei ler pic yang dapat aku snap kan.,


 selamat datang.,~


 comey nyer muka cyunk..,hikhik






 model krte
 penat eak cyunk.,?

 nei B.U.N.G.A


 Ahhhaahhhh!!!!!! duri



lovely couple., <3

oke.,enjoy ur pic.,daaaaaaaa



Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment