ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Tuesday 8 November 2011

0
Komen

Sial ler $%#@*%$#!!

Assalammuailaikum semua..,
Pew khber kowg semua.?? lama kan kitew x bersua?? uurrmm..,buka aku xnak jenguk blog nei..,cuma kadang2 bowink gak.,tgok blog aku nei still can dulu lagi.,blog nei dah b'operasi dah lama dah.,tapi follower nyer.,still low lg.,cian betol aku kan? uurrrmmm...,kalau kowg baca tajuk tu.,mesti kowg tau kan keadaan aku sekarang..?? laa nei.,aku tengah GERAM + MARAH + HOT + PUSING = DUITTTT AKUU ILANGGGGG!!!!!! siallllllll!!!!!!!!!!!!


Hari nei aku posting luar.,aku kne antar kew hospital kajang untuk menjalani practikal.,aku telah ditempatkan di wad 7.,iaitu wad paedartik.,and c.i yang inchange group aku nei adalah Miss Tan..,siiollll..,gua kata.,dye baek gler lorhh!!!! ary nei aku posting rasa epy jew..,maklum ler.,dapat c.i yang okey.,xbanyak kerenah..,pastu ditambahkan lak dengan staff staff nurse n JM jm yang baek2 berlaka..,mmg tenang n aman jew ler aku jalankan kan tugas..,walaupun suasana wad tadi agak kelam kabut.,tapi.,semua nyer berjalan ngan lancar nyer.,keadaan tu berlaku di sebabkan doctor2 penuh wat perbincangan..,aku telah di tempatkan menjaga kubikel 1 yang memiliki 5 owg patient..,then ditambah ngan patient isolated lak 3 owg..,soo..,semua nyer patient yang bawak handle aku n mber aku tu.,8 owg ler.,member yang sama ngan aku tu.,cina.,nama member aku tu micheal.,

Tapi.,X di sangka..,''harapkan panas sampai ke petang.,tapi hujan di tengah hari'!'..,duit yang aku simpan untuk belanja mingguan aku n beli barang dapur.,lesap.,!! dlm sekelip mata.,!!! BAHALOOOOO!! SIAALLLL #@*%$@#*!!! PNYEW MANUSIA..,bodoh ler.,aku XHALAL KAN DUIT YANG DIAMBIK..,xtau kew wet 2 untk pew.??ckew2 dye jew nak bik hak owg..,dye gak MAK BAPA! aku cari wet untuk dye kew.!!!siiolll!!! tau! x brpew susah mak abah aku dapat kan wet tu.,!!! dye senang2 jew nak curi.,!!! uuhhh!!! panas gler aty nei., okey ler.,daaaa..,


Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment