ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Friday 2 December 2011

0
Komen

Titik Noktah Percintaan

Assalammuailaikum..,

Sapa cakap aku bercinta hanya sajew-sajew..???
Sapa cakap aku dengan si dye hanya cinta buta..???
Sapa cakap aku hanya ingin mempermainkan perasaan nyer..???
n Sapa cakap aku tidak mencintai nyer sepenuh hati aku..???

Tidakkk...tidakkkkk..tidakkkkk..,!!!
Semua tu tidak benar belaka..,
Semua tu hanya ler fitnah.!!

Aku bersungguh - sungguh dalam percintaan nei..!!!
Aku dengan si dye adalah cinta mati ku..!!!
Aku bersungguh - sungguh ingin menjadikan si dye sebagai teman hidup ku..!!!
n Aku sangat mencintai nyer sepenuh - penuh hati ku..,

C.I.N.T.A ku hanya ler untuk si dye..,
insan yang telah lama bertapak di hati nei..,
dah sekian lama nyer..,
walaupun usia pengenalan kami baru 2 tahun..,
tapi bagi aku.,
dah sekian lama aku & dye bersama
MUHD IZZAT MUHAIMIN MOHD SALLEH
nei ler insan yang aku maksud kan..,
Epy anniversry 4 friendship cyung..,
Cyg adalah sahabat & kekasih amat syg berharga.,
yang setia di samping syg..,
I L.O.V.E U SO MUCH CYUNG.,!!
hope hubungan ktew akan lebih daripada nei..,
Insyallah..,syg akan menunggu nyer.,
n syg berharap.,
cabaran yang datang..,n akan datang..,
sama - sama ler ktew tempuh ngan sabar & keimanan..,
syg amat yakin ktew mampu tempuhi nyer bersama.,
INSYALLAH,AMIN.,




Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment