ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Monday 19 December 2011

0
Komen

Aku kecewa *_*

ASSALAMMUAILAIKUM.,
pew khber semua..,hope kowg sht ler..,
perasaan aku ary nei..,
sedih sngt tau!!!
Aq betol-betol kecewa dengan berita yang aq dengar
tapi nak xnak..,aku kene terima kenyataan..,
sebab nyer benda tu dah kekal..,
xde keajaiban pun yang berlaku..,aq betol-betol stress skrg nei..,
semangat aq dah down abis.,aku pun xtau mane silap nyer
aku dah try buat sehabis baek..,
 result yang aq terima nei..,betol-betol jatuh kan semangat aq.,
n dalam sejarah pelajaran dan aq bergelar student.,
nei ler frst time aq kecundang..,tersungkur..,terbalik..,n ter..,ter...yg b'kaitan
uurrmm..,ntah ler.,aku xtau ler t result final aq utk sem2 year2 cam nei.,
klu osce pun aq kantoi..,paper apew ler nati..,
dah ler markah osce effect kat aq pnye markah final..,belum lg tambah ngan
cross yg aq dapat time posting kat hospital..,
napew ler aq xsetanding budak2 yang dapat pointer atas..,
bila aq dah ikhlas kan diri terima bidang nei..,
lain pulak yang jadi.,
ntah ler..,sekarang aq dah fedap sangat-sangat!!!
aq hanye mampu berdoa..,berdoa...n terus berdoa..,
moga aku dapat kekuatan utk berdiri dengan kemampuan diri aq nei.,
insyallah..,
thanx juga pada insan yang sentiasa bagi aku semangat..,
dlm menempuh dugaan nei..,
terima kasih mak..,terima kasih abis..,
terima kasih cyung..,



Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment