ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Thursday 3 May 2012

0
Komen

Tidak ada yang mustahir bagi Nye



Ketika kita mengeluh : “ Ah, tak mungkin kot... ”. اَللّهُ menjawab : “ Jika AKU menghendaki, cukup Ku berkata “Jadi”, maka jadilah "

Ketika kita mengeluh : “ Beratnya dugaan ni, x sanggup aku ... ”. اَللّه menjawab : “ AKU tidak membebani seseorang, melainkan sesuai kesanggupan ”

Ketika kita mengeluh : “ serabutnyaa ... ”. اَللّهُ menjawab : “ Hanya dengan mengingatku hati akan menjadi tenang ”

Ketika kita mengeluh : “ aku sedihh sangat... ”. اَللّهُ menjawab : “ La Tahzan, Innallaha Ma’ana. Janganlah kamu berduka cita, sesungguhnya Allah bersama dengan kita "


Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment