ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Thursday 19 January 2012

0
Komen

xsabar nyer hati nei.,!!

pew khber semua nyer??
jope kowg sihat ler eak..?? wahhh best nyer aq rasa aty nei..,
al-maklum ler.., baham keseronokan nak blek kmpg tu aku dah rasai
walaupun aq xblek ary nei.., 
tapi bila tengok kawan-kawan aq kat dalam kelas tadi bawak beg besar-besar..,
semangat ku membuak-buak nak blek..,
tapi nak buat cam nei kan???
tiket aku esok.., so kene ler tunggu esok petang gak..,
ary nei kegembiraan lu berganda-ganda tau!!!
al-maklum ler.., banyak benor kegembiranan yg aku dapat
kowg nak tau pew???
mai aku persembahkan 1 pew 1 oke??
i- ary nei aq dapat bauce RM200 ler<leh beli novel,.hikhik>
ii- cyung aq datang KL ler.., <dapat ler lepas kan rindu >
iii- esok pagi-pagi buta nak g pudu..,<xsabar nak blek kg>
iv- .......uurrrrmmmmm......, <aq pun xtau..,hahahhahah>
oke ler kowg.., q pun xtau nak story pew lg.., hikhikhik..,
SELAMAT TAHUN BARU CINA eak..,!!!!
pada yang menyambut ler.., yang xsambut tu..,
SELAMAT BERCUTI LER..,!! <jgn lupa study..,pd yg msh study ler!!>
oke?? daaaaaa...,



Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment