ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Monday 16 January 2012

0
Komen

Super Power ku

hye semua.., hahhh.., oke x title aku ary nei??
gempak x????
kowg rasa ler kan??? pew mean title nei hah..???
ce kowg fikirkan jap..,
or kowg nak aq tangguhkan entry nei..,
campai ler kowg tau sapa yang aku maksud kan ngan
SUPER POWER KU nei..???
uuuurrrrrrrrrrrrrmmm
i think lerr..,, no ler aq tangguh kan..,
kalau aq tangguh kan pun.., entah sampai bila ler entry nei nak siap..,
nak harap kan kowg bagi jawapan...,
uuurrrrmmm.., mimpi ler..,
mana tidak nyer!! singgah kat blog aq pun segan..,
nei kan lak kowg nak bg pendapat or komen..,
*_*.., aq tau ler.., blog aq nei xcantek cam blog kowg..,
uurrrmmmm it's oke..,<majok lak!!?>

oke.,!! now aq akan bagi tau kat kowg semua...,
pew yang aku maksud kan nei..,
oke!! kowg sedia tau!!!
jangan suspen!! jangan suspen!! < aduhh!! berdebar-debar lak!!>
Fuuhhhh!!!!.., oke.., tarik nafas semuaaa!!
jangan over excitent sangat.., coooollllll jew oke..,!!!
hahhhh.., jom ktew start zooommmmmmmmmmmm sekarang...,
mY f@tH3r
My mOtH3r
Haaaahhhhhhh!!!!!!!!!!!
nei ler yang aku maksud kan kat kowg tadi..,
hahahhahahahhahahahha100xxx
cam nei??? gempak x???
hikhikhikhik
ofcoz ler my parent is my SUPER POWER KU.,!!!
kalau x.., sapa lagi yang aq nak harapan kan???
hahhahahahha..,
mereka ler insan yang selalu bertakhta di hati ku..,
kemane jew aku pergi.., mesti mereka yang aq rindui..,yang aku kenangi..,
i miss yr so much...,


Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

No comments:

Post a Comment