ayat gerak

Aku dye..cinta kami..kisah kami..sayang dye..bila kowg dah masuk blog kami..kowg kena gak follow kami tau!!! ^_^

CoR3t@n Kami...,

ASSALAMMUAILAIKUM....
selamat datang kew ruangan kami..,so..,d sbb kn nei ruangan kami..,suka aty kami ler nak tulis entry pew..,n nak letak pew..,klu rasa x suka..,wat xtau jew eak..,i don't care about that!!!!!!! cbb ruangan nei sentiasa nyer ada pic d setiap warkah..,k ler..,hope ur all enjoy k..dah singgah jgn lupa follow n leave ur comment.,,daaa^_^

Sunday 24 July 2011

2
Komen

Cerita Tentang C.I.N.T.A


C.I.N.T.A
Semua orang boleh berbicara tentang cinta..5 huruf..sesuatu yang sangat sample..tapi disebalik perkataan yang mudah inilah..ramai yang hanyut...ramai yang rosak..ramai yang duka..ramai gak yang kecewa..serta dengan perkataan ini juga..banyak benda dan pergorbanan yang harus dilakukan..xlupa gak ada yang bahagia..gembira..tersenyum..disebalik perkataan ini..

Baik tua..muda..xkan terlepas dari perkatan C.I.N.T.A nei..termaksud ler diri aq sendiri..remaja yang baru nak menongkat dunia..lagi ler..segala nyer ingin aq cuba..tapi alhamdullilah..kita hidup atas landasan agama..insyallah boleh bimbing diri kita kew jalan yang betul..dan jalan yang diredhai..Baik buruk nyer perkataan C.I.N.T.A nei adalah berdasarkan diri kita sendiri..kalau kita pandai serikan..corak kan laluan nyer..insyallah..segala yang buruk tidak akan berlaku..

Bila kita berdepan dengan perkataan C.I.N.T.A nei..jangan ler kita sama sekali melupakan pew yang sepatutnyer kita kerja..cam aq..aq sekarang nei tengah study..bah kata orang..kalau kita terlalu teruja..segala nye akan hancur..dan musnah..tapi alhamdullilah..benda2 tu aq dapat kawal..walaupun aq dalam dunia khayalan..tapi dunia realiti aq..aq xkan lupakan..benda2 nei ler kehidupan ku...nyawa ku..aq gak bersyukur..sebab aq dapat berkenalan dengan seseorang yang sangat baik bagi aq ler..dye xpenah abaikan aq dlm dunia percintaan nei..dye mengambil berat akan pelajaran..ngan semangat yang dye bawak..aq bertapak dgn kukuh sekarang..

Sapa kata perkataan C.I.N.T.A nei..akan merosakkan kita 100%???? bagi pandangan aq..kita ler yang patut pandai memcorakkan nyer...kemana dan sepatutnya perkataan C.I.N.T.A nei dihiasi...To my love..terima kasih sayang..kerana pandai membimbing ku kejalan yang sepatutnya..dan menampakkan akan keindahan perkataan C.I.N.T.A nei...daku sangat bahagia..yang gembira bila di samping mu...I REALLY LOVE U..

* Semoga hubungan ktew nei akan berkekalan..dan di rahmati ALLAH swt..dan harap nyer hubungan kita nei sampai ler ke penghujung nyer.. *


Yang menghiasi,
aq & dye

Ko Gemar LIKE ler.,xGemar leave COMMENT

2 comments:

  1. betul tu..sokong dengan pandangan awak.. semoga bertemu cinta yang betul2 untuk kita ye.. :)

    ReplyDelete
  2. hihihi..thnx eak ekin..insyallah..semoga dye lah yg ditakdr kan..^_^

    ReplyDelete